Rigtige Mænd Løbet

Sjov træning og motion med dine venner og kolleger. Her kan alle mænd være med.

Mere end 170 mænd fra arbejdspladser i Randers og omegn deltog sidste år i Rigtige Mænd Løbet. I år bliver det mindst ligeså sjovt. Så hiv din ven, svigerfar eller kollega med til en sjov aften.

Du behøver ikke være i dit livs form for at deltage i løbet den 5. juni 2019 med start kl. 18. Det vigtigste du skal medbringe er dit gode humør, to andre mænd og to cykler.

I deltager i løbet som hold, hvor to mænd cykler, mens én mand løber - og I må gerne skiftes. Undervejs på den cirka 10 kilometer lange rute, vil I skulle samarbejde om 6-8 forskellige teamopgaver.

Sted: Tronholmparken (8960 Randers) med det nye anlæg for industriparkour bliver løbscentrum.

RgF, Randers Firmasport, Dansk Firmaidrætsforbund og Randers Kommune er arrangører af løbet.

Vær med i træningsforløbet
Frem til løbet kan du deltage i et træningsforløb som Randers Kommune arrangerer i samarbejde med det lokale foreningsliv.

Se her, hvornår og hvor, der trænes:

foto af kalender